Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с охладителната система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хубаво е, че си готов. ? страници писане и теории, аз още отначало ти казах какво е. Другите щети са следствие от помпата.
    Това го написах, защото колкото и да звучи нескромно, доста боксери са ми минали през ръцете. Включително тая седмица правих един със същите симптоми и щети.

    Сега ще му се отвозиш на тоя мотор, кораво копеле е.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      На мен ми е интересно - имаше ли издухана гарнитура?
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #33
        Най-вероятно е имало духнала газрнитура на главата, шом като върти на стартер затяга, този антифриз откъде другаде може да влезне в цилиндъра?

        Comment


        • #34
          Честито!
          Аз заради това маркуче два пъти сменявах гарнитури на главата.
          И при тебе е същото.
          Аз залагам на дясната глава.
          И смени това маркуче с ново, защото при мене беше се направо разложило!
          Помпа искай за 33-ка. Те са с метална турбинка. Въпреки това я прегледай в магазина!
          Оппа! Сега видях, че съм пропуснал една страница!
          Last edited by mordohy; d.m.y г., 21:02.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Ами като застанеш срещу мотора от ляво на първия цилиндър пред теб от гарнитурата нямаше около два см.,а на задния се беше прекъснала,обаче от дясно,на предния цилиндър въобще - трагедия- бяха останали парченца от гарнитурата а на задния гарнитурата беше непокътната. Евала колега,наистина беше прав за помпата,и да точно такава съм сложил от 33-ка,сега вече и на празен ход имам парно,щото с годините бях останал с впечатление че тия коли на празен ход нямат парно,което ме навежда на мисълта че тая помпа отдавна си е била заминала. За кое маркуче става въпрос колега,че да го сменя,щото пак казвам за 9-10г.,колата ми служи безпрекословно,не съм жалил пари,каквото се е обадило съм сменял,а повярвайте,до сега съм сменил,съединител,свещи,кабели и масло,и естествено през пет-шест месеца предница от дясно,аааа оказа се че предния майстор ме е върнал с ремъците,аз си мисля че са сменени,но уви той бил преценил че можело да карат още малко,и боклука ми сменил само роклите,та сега си имам резервен комплект ремъци ! Ще съм благодарен ако ми дадете инфо,за кое маркуче иде реч
            sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

            Comment


            • #36
              Иво вероятно имаше предвид маркучето м/у дросела и разширителният съд. Но той да си каже. Парното ви се е подобрило заради промивката вероятно. Помпата ако е Бугати е даже с малко по малък дебит от оригиналната.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #37
                Колега, имах в предвид тънкото маркуче между радиатора и казанчето. Това е малко изстрел в тъмното, защото не съм на 100% сигурен, че при тебе го има. При мене обаче го има и заради него стана всичко.
                Ванката е прав, че и това между дросела и казанчето, както и от другата страна, всъщност по линията входящо в дросела маркуче, изходящо и казанчето е добре да се сменят.
                Тези тънки маркучета нямат никакво значение за работата на охлаждащата системо, освен едно. Служат за обезвъздушаване на системата.
                по мои наблюдения, тия маркучета се разлагат с времето и се запушват особено лесно от всякаква гняс.
                За това е хубаво да се сменят.
                Сигурно звуча като маниак, но след три смени на гарнитури и масов смях в раздела....
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Колега, имах в предвид тънкото маркуче между радиатора и казанчето. Това е малко изстрел в тъмното, защото не съм на 100% сигурен, че при тебе го има. При мене обаче го има и заради него стана всичко.
                  Ванката е прав, че и това между дросела и казанчето, както и от другата страна, всъщност по линията входящо в дросела маркуче, изходящо и казанчето е добре да се сменят.
                  Тези тънки маркучета нямат никакво значение за работата на охлаждащата системо, освен едно. Служат за обезвъздушаване на системата.
                  по мои наблюдения, тия маркучета се разлагат с времето и се запушват особено лесно от всякаква гняс.
                  За това е хубаво да се сменят.
                  Сигурно звуча като маниак, но след три смени на гарнитури и масов смях в раздела....
                  Оригиналните такива не се разлагат. Нито при 33, нито при 145. Ако при теб е било прецакано, значи е неоригинално. На моята 33-ка е оригиналното, и всичко е идеално. Познава се по оригиналните скоби. От бързите са.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Оригиналните такива не се разлагат. Нито при 33, нито при 145. Ако при теб е било прецакано, значи е неоригинално. На моята 33-ка е оригиналното, и всичко е идеално. Познава се по оригиналните скоби. От бързите са.
                    Боби е прав. Но ако колата е карана с вода или някаква гняс може да се запушат

                    Comment

                    Working...
                    X